Otsi brändi, toodet, stiili

MODIVO FASHION CLUB
LOJAALSUSPROGRAMMI
EESKIRI

Kallis Klient!
Täname, et tunned huvi meie lojaalsusprogrammi MODIVO FASHION CLUB vastu. Kui oled vähemalt 18 aastat vana, siis meie veebilehe või äpi kaudu saad lojaalsusprogrammiga igal ajal liituda. MODIVO FASHION CLUB’s osalemine annab Sulle palju erinevaid hüvesid (müügikampaaniaid, soodustusi, allahindlusi ja jne). MODIVO FASHION CLUB’i raames teatud tegevuste eest hakkad spetsiaalseid “ModivoPoints” punkte teenima ja muudad hüved veelgi ahvatlevamaks.
Allpool kirjutame lahti MODIVO FASHION CLUB’i toimimise põhimõtteid. Võib tunda, et meie poolt esitatud info on isegi liiga detailne ja üksikasjalik, kuid sellised on seaduse nõuded. Üritasime kirjutada nii, et kõik oleks lihtsasti arusaadav.
Juhul, kui Sul tekib täiendavaid küsimusi, oleme meeleldi nõus nendele vastata.


1. KÄESOLEVA EESKIRJA ESE JA MODIVO FASHION CLUB’IGA LIITUMINE
1.1. Eeskiri määrab kindlaks:
a) MODIVO FASHION CLUB’i toimimise põhimõtted;
b) MODIVO FASHION CLUB’is osalemise tingimused, sh Korraldaja ja Osalejate õigused ja kohustused;
c) Osalejatele pakutavad hüved, nagu Kingitused, Müügikampaaniad, Lisateenused ning nende põhimõtted;
d) Teabevahetuse korraldamise põhimõtted.
1.2. MODIVO FASHION CLUB’i eesmärgiks on Korraldaja või Korraldajaga koostööd tegevate üksuste (nende aktuaalne loetelu on kättesaadav E-poes) edendamine ja reklaam, selle hulgas läbi pideva kohandamise vastavalt Osalejate vajadustele ja ootustele ning läbi E-poe või Äpi külastamise sageduse ja ostetavate toodete (ka Statsionaarsetes poodides) analüüsi.
1.3. MODIVO FASHION CLUB’i raames Korraldaja kasutab Osalejate profileerimist, analüüsides ja ennustades nende eelistusi. Tänu sellele on Osalejatel võimalik just neile mõeldud hüvesid kasutada, nt müügikampaaniaid, soodustusi, allahindlusi või Teabevahetuse sõnumeid. Profileerimine on hädavajalik nende eesmärkide täitmiseks, kuna ilma eelistuste analüüsita poleks meil võimalik personaliseeritud hüvesid pakkuda.
1.4. MODIVO FASHION CLUB’iga võib liituda iga vähemalt 18 aastane teovõimeline isik.


2. MÕISTED
2.1. Kõikidel käesolevas Eeskirjas suure tähega kirjutatud mõistetel on käesolevas punktis sätestatud tähendus, kui kontekstist ei tulene teisiti. Kui mõiste on kirjutatud suure tähega, kuid käesolevas punktis selle mõiste tähendust ei ole, siis kasutusele võetakse Modivo E-poe eeskirjas sätestatud tähendus (mis on E-poes ja Äpis kättesaadav).
2.2. Mõisted:
a) Äpp – tarkvara (mobiilirakendus), mida Müüja teeb Kliendile kättesaadavaks selleks, et Klient saaks selle oma nutiseadmele installida ja kasutada E-poe ilma brauserita kasutamiseks.
b) Hind – on eurodes või teises valuutas esitatud brutosumma (st sisaldab käibemaksu), mida Klient vastavalt E-poe või Statsionaarse poe Müügitingimustele maksab Korraldajale või Müüjale toote omandiõiguse üleandmise eest. Hind ei sisalda tarnekulusid, v.a. juhul, kui Korraldaja poolt kehtestatud Müügikampaania tingimustes on sätestatud teisiti;
c) Isikuandmed – mis tahes teavet tuvastatud või tuvastatava füüsilise isiku kohta;
d) Avaldusvorm – on E-poes või Äpis kättesaadav vorm, mida täidab MODIVO FASHION CLUB’iga liituv isik ja mis sisaldab tema isikuandmeid;
e) Teabevahetus - MODIVO FASHION CLUB’i vajalik osa, teenus, sh elektrooniline, mida Korraldaja osutab Osalejale elektroonilisel teel, eelkõige saates e-kirju ja sõnumeid Osaleja poolt esitatud e-posti aadressile või telefoninumbrile. Teabevahetus on seotud MODIVO FASHION CLUB’i, Korraldaja või Korraldajaga koostööd tegevate üksustega (nende aktuaalne loetelu on kättesaadav E-poes). Teabevahetus on eelkõige seotud Müügikampaaniate, teenuste ja toodetega, mis võivad olla Osalejale personaliseeritud. MODIVO FASHION CLUB’i arengust tingitult Korraldaja võib ka teisi kanaleid kasutada;
f) Konto – Konto, E-poes ja Äpis kättesaadavas Modivo E-poe Eeskirja tähenduses, on Elektrooniline Teenus, mida Klient saab kasutada pärast Müüja (Korraldaja) süsteemis Individuaalse nimetuse (Kasutajatunnuse) ja Salasõna sisestamist. Konto võimaldab Toodete saatmiseks Kliendi (Osaleja) aadressi salvestamist ja säilitamist, Tellimuse staatuse jälgimist, ligipääsu Tellimuste ajaloole, Broneeringu tegemist ja täiendavate Müüja (Korraldaja) funktsionaalsuste/teenuste kasutamist. Konto võimaldab samuti Kliendi (Osaleja) Isikuandmete muutmist ja säilitamist, ligipääsu Eeskirjale ning, kui Klient (Osaleja) on juba MODIVO FASHION CLUB’iga liitunud, liigipääsu infole antud Kontol kogutud ModivoPoints’ide kohta;
g) Korraldaja – MODIVO S.A. registreeritud asukohaga Zielona Góra, Nowy Kisielin - Nowa tn 9, 66-002 Zielona Góra, Poola (mis on ühtlasi ka dokumentide kättetoimetamise aadress), mis on kantud ettevõtlusregistrisse, mille haldajaks on Zielona Góra ringkonnakohus, Riigikohtu registrisse VIII kaubandusosakonda 0000541722 numbri all, NIP (KMKR number) 9291353356, BDO (jäätmeandmete registri number) 000031285, REGON 970569861, täielikult tasutud aktsiakapitaliga 2 008 001 zlotti; e-posti aadress: info@modivo.ee.
h) Kingitus – tasuta mitterahaline hüvitis, mille Osaleja saab Korraldajatelt Korraldaja poolt kinnitatud eri põhimõtete / eeskirjade alusel. Kingituse eesmärgiks on Korraldaja või Korraldajaga koostööd tegevate üksuste (nende aktuaalne loetelu on kättesaadav E-poes), sh nende toodete ja MODIVO FASHION CLUB’i, reklaamimine ja müügiedendus;
i) MODIVO FASHION CLUB või MFC – on Korraldaja lojaalsusprogramm, mille spetsiifika ja põhimõtted on määratletud käesolevas Eeskirjas. MODIVO FASHION CLUB on loodud Eesti Vabariigi territooriumil ja seda haldab Korraldaja. MODIVO FASHION CLUB’i eesmärgiks on Korraldaja või Korraldajaga koostööd tegevate üksuste (nende aktuaalne loetelu on kättesaadav E-poes) reklaamimine ja müügiedendus, sh suurendada nende populaarsust ning ergutada nende tooteid ostma ja teenuseid kasutama. Ühtki Müügikampaania või eripakkumine ei ole kumulatiivne (omavahel neid ei ühendata), v.a. juhul, kui antud Müügikampaania, eripakkumises (võib olla kas toote või hinnapakkumine) reeglites on sätestatud teisiti;
j) ModivoPoints – punktid, mida MODIVO FASHION CLUB’i raames antakse vastavalt Eeskirjale või eraldi Kampaania eeskirjale;
k) Müügikampaania – Korraldaja või Korraldajaga koostööd tegevate üksuste (nende aktuaalne loetelu on kättesaadav E-poes) toodete müügi eritingimused, nt soodustused, allahindlused ja vautšerid, Osalejatele lisa ModivoPoints’ide määramine või muud hüved. Need eritingimused on sätestatud vastavate Müügikampaaniate eeskirjades ja neid saab kasutada vastavalt nende eeskirjadele;
l)Eeskiri / Leping – käesolev dokument, milles on sätestatud MODIVO FASHION CLUB’i põhimõtted ning Korraldaja poole E-poe või Äpi vahendusel kättesaadavaks tehtud teenuste kasutamise põhimõtted. Eeskiri määrab kindlaks Osaleja ja Korraldaja õigused ja kohustused. Elektroonilisel teel osutavate teenuste osas käesolev Eeskiri kujutab endast isikuandmete töötlemise teavitamist elektroonilise side seaduses tähenduses (§ 102 ja § 103).
m) Müügileping – on Modivo E-poe Eeskirja tähenduses müügileping (Eeskiri on kättesaadav E-poes või Äpis) või füüsilises poes sõlmitud müügileping;
n) Osaleja – on vähemalt 18 aastane füüsiline isik, kes on Eeskirjas kirjeldatud viisil MODIVO FASHION CLUB’iga liitunud, st korrektselt täidetud Avaldusvormi alusel, (i) kes teeb Korraldajaga õigustoimingu eesmärgil, mis ei seondu tema majandus- või kutsetegevusega (või) (ii) kes tegeleb majandustegevusega ja sõlmib Korraldajaga lepingu, mis on tema majandustegevusega otseselt seotud, kuid vastavalt antud Lepingu sisule ja tulenevalt selle majandustegevuse iseloomust antud majandustegevus ei ole nende jaoks kutseline (Poola äriregistri tähenduses);
o) Lisateenus - on MODIVO FASHION CLUB’i raames elektroonilisel teel Korraldaja poolt valitud Osalejate kasuks osutatav teenus. Lisateenuse osutamise põhimõtted on sätestatud käesolevas Eeskirjas või eraldi eeskirjas;
p) Füüsiline pood – on Korraldaja Modivo brändi all Eesti Vabariigi territooriumil asuv füüsiline pood;
q) E-pood – käesoleva Eeskirja tähenduses (Eeskiri on kättesaadav nii E-poes, kui ka Äpis) e-pood on platvorm, kus Klient saab Tellimusi esitada, Broneeringuid teha (olenevalt Toote kättesaadavusest) ja Müüja (Korraldaja) teenuseid kasutada. E-poodi haldab Müüja (Korraldaja) ja see kujutab endast omavahel ühendatud veebisaitide võrgustikku, mis on kättesaadav aadressil www.modivo.ee ning Äpi kaudu;
r) Tehnilised nõuded – tehnilised miinimumnõuded Korraldaja IKT-süsteemi kasutamiseks, sh Avaldusvormi täitmiseks ning Konto kasutamiseks, st: (1) arvuti, sülearvuti või internetiühendusega seade (Äpi puhul - mobiilseade); (2) ligipääs e-postile; (3) veebilehitseja: Mozilla Firefox 17.0 või uuem, Internet Explorer 10.0 või uuem, Opera 12.0 või uuem, Google Chrome 23.0 või uuem, Safari 5.0 või uuem; (4) minimaalne soovitatav ekraani resolutsioon: 1024x768; (5) Veebilehitsejas küpsiste salvestamise ja Javascripti lubamise sisselülitamine; Müügilepingu sõlmimiseks Kliendil peab olema aktiivne e-posti aadress ning teatud juhtudel ka klaviatuur või muu osutusseade, millega saaks e-vorme täita.


3. ÜLDSÄTTED
3.1. Seoses MODIVO FASHION CLUB’is osalemisega korraldaja hakkab, eelkõige:
a) analüüsima ja prognoosima selliseid aspekte, mis on seotud Osalejate käitumise, meeldimiste ja isiklike eelistustega, sh automatiseeritud viisil. See tehakse Osalejate profiilide loomiseks ning personaliseeritud pakkumiste ja Müügikampaaniate ettevalmistamiseks;
b) Müügikampaaniad korraldama, olenevalt Korraldaja otsusest Klientidele Kingitusi jagada;
c) Teabevahetuse raames Osalejatele sõnumeid saatma.
3.2. MODIVO FASHION CLUB on korraldatud Eesti Vabariigi territooriumil.

3.3. MODIVO FASHION CLUB’is osalemine on tasuta ja vabatahtlik.
3.4. Osalejal on õigus MODIVO FASHION CLUB’iga igal ajal liituda.
3.5. MODIVO FASHION CLUB’is osalemisest tulenevaid õigusi ei saa kolmandatele isikutele üle anda.
3.6. Osaleja on kohustatud MODIVO FASHION CLUB’is osalema kooskõlas kohaldatavate õigusnormide, Eeskirja sätete ning heade tavade ja kommetega. Osaleja on eelkõige kohustatud:
a) jälgima, et Avaldusvormil esitatud ja Kontol olevad Osaleja andmed oleksid õiged, asjakohased ja täielikud;
b) viivitamatult teavitama Korraldajat iga kord, kui Avaldusvormil esitatud ja Kontol olevad Osaleja andmed muutuvad;
c) kasutama Korraldaja poolt kättesaadavaks tehtud MODIVO FASHION CLUB’i teenuseid ja funktsionaalsust ilma, et see tekitaks Müüjale või teistele Klientidele ja Korraldajale suuri ebamugavusi;
d) MODIVO FASHION CLUB’i raames ebaseaduslikku sisu (eelkõige kolmandate isikute autoriõigusi ja isikuõigusi rikkuvat) mitte edastama;
e) mitte ette võtma selliseid tegevusi, nagu:
● mistahes moel üritada pääseda ligi Osaleja mittemõeldud infole, sh Klientide andmetele või MODIVO FASHION CLUB’i funktsionaalsusele või tehnilistele aspektidele;
● muuta omavoliliselt Korraldaja poolt saadetud sisu;
3.7. E-poe või Äpi abil esitatud MODIVO FASHION CLUB’i teave, on Korraldaja poolt Klientidele tehtud lepingu sõlmimise ettepanek võlaõigusseaduse § 16 tähenduses (Müüjalt Klientidele) ja mitte müügipakkumine võlaõigusseaduse tähenduses.


4. LEPINGU SÕLMIMINE
4.1. MODIVO FASHION CLUB’iga liitumise tingimused:
a) Isik peab olema vähemalt 18 aastat vana, tal peab olema täielik teovõime;
b) Konto avamine või eelnev Konto omamine;
c) Avaldusvormi nõuetekohane täitmine;
d) Eeskirjaga tutvumine ja nõustumine.
4.2. Isik saab MODIVO FASHION CLUB’i Osalejaks hetkest, mil kõik ülalolevas punktis 4.1 tingimused said täidetud. Osaleja saab juurdepääsu täiendavale Konto funktsionaalsusele, st kontol kogutud ModivoPoints punktide arvule.


5. MODIVOPOINTS PUNKTIDE KOGUMINE
5.1. Osaleja teenib ModivoPoints punkte viisil, mis on sätestatud käesolevas Eeskirjas või eraldi Müügikampaaniate eeskirjades.
5.2. Osaleja saab ModivoPoints punkte järgnevalt: 1 ModivoPoints punkt iga E-poes, Statsionaarses poes või Äpis kulutatud euro (1 EUR) eest. Seoses sellega kogutud ModivoPoints punktide arvu arvutatakse vastavalt Osaleja poolt Korraldajale tasutud Hinnale (vastavalt Müügilepingule).
5.3. Osaleja saab ModivoPoints punkte E-poes, Statsionaarses poes või Äpis sooritatud ostude eest automaatselt pärast Müügilepingu sõlmimist. Kahtluste vältimiseks tuleb märkida, et Osaleja ei saa ModivoPoints punkte Müügilepingust õiguspärase taganemise puhul.
5.4. Juhul, kui Osaleja Müügilepingust õiguspäraselt taganeb, ModivoPoints punktide arvu korrigeeritakse ja arvatakse Kontol kuvatud punktide summast maha vastavalt selles Müügilepingus sätestatud Hinnale.
5.5. Osaleja saab Statsionaarses poes ostude eest ModivoPoints punkte tingimusel, et Müügilepingu sõlmimisel esitab oma individuaalse MODIVO FASHION CLUB numbri või Äpis kättesaadava QR-koodi, kui selline funktsionaalsus on kättesaadav.
5.6. Korraldaja jätab endale õiguse ModivoPoints punktide tühistamiseks juhul, kui Osaleja ei saanud neid vastavalt käesolevale Eeskirjale või eraldi Müügikampaaniate eeskirjadele.
5.7. Info ModivoPoints punktide arvus on leitav Osaleja Kontolt.
5.8. ModivoPoints aeguvad järgmistel juhtudel:
a) Hetkel, mil Korraldaja lepingust õiguspäraselt (st vastavalt alloleva punkti 8 sätetele) taganeb,
b) Hetkel, mil Osaleja MODIVO FASHION CLUB’is osalemisest õiguspäraselt loobub või taganeb Lepingust vastavalt alloleva punkti 8 sätetele;
c) Vastava Osaleja Konto eemaldamise hetkel.
5.9. Osalejal ei ole õigust nõuda Korraldajalt ModivoPoints punktide vahetamist raha või mistahes muude hüvede (sh mitterahaliste) vastu.
5.10. Osalejad saavad ModivoPoints punkte teenida ka muul viisil, kooskõlas eraldi Müügikampaaniate eeskirjadega.
5.11. Juhul, kui Osaleja MODIVO FASHION CLUB’iga uuesti liitub, ei ole tal õigust eelnevalt aegunud ModivoPoints punktide saamist nõuda.


6. OSALEJATE STAATUS OLENEVALT MODIVOPOINTS PUNKTIDE ARVUST
6.1. Olenevalt tema Kontol kogutud ModivoPoints punktide summast Osaleja saab staatuse:
a) 0 -1 149 ModivoPoints punkti - „SILVER” staatus;
b) 1 150-3 349 ModivoPoints punkti - „GOLD” staatus;
c) vähemalt 3 350 ModivoPoints punkti – „PLATINUM” staatus.
6.2. Osaleja staatus võib muutuda olenevalt Osaleja Kontol kogutud ModivoPoints punktide arvust. Sellistel juhtudel kohaldatakse Eeskirja punktide 5.4 ja 5.6 sätteid.
6.3. Korraldaja võib ainult neile Osalejatele Müügikampaaniaid korraldada, Kingitusi jagada ja teenuseid osutada, kes on vastavalt käesoleva punkti 6 sätetele teatud staatuse saavutanud.


7. SOODUSTUSED JA SOODUSTUSTE TASEMED
7.1 MODIVO FASHION CLUB’is osalemine annab järgmised soodustused, olenevalt Osaleja staatusest (vt lg 6):
a) SPLATINUM staatusega Osaleja saab ühekordse Soodustuse, mis annab õiguse vähendada tellimuse koguhinda 25 EUR võrra. Sooduskoodi võib kasutada tingimusel, et tellimuse koguhind enne allahindluse kasutamist on vähemalt 180 EUR.
b) PLATINUM ja GOLD staatusega Osaleja saab ühekordse Soodustuse, mis annab õiguse vähendada tellimuse koguhinda 15 EUR võrra. Sooduskoodi võib kasutada tingimusel, et tellimuse koguhind enne allahindluse kasutamist on vähemalt 150 EUR.
c) PLATINUM, GOLD ja SILVER staatusega Osaleja saab ühekordse Soodustuse, mis annab õiguse vähendada tellimuse koguhinda 5 EUR võrra. Sooduskoodi võib kasutada tingimusel, et tellimuse koguhind enne soodustuse kasutamist on vähemalt 70 EUR.

7.2 Tellimuse koguhind on Tellimuses sisalduvate toodete müügihindade summa, mis ei ole allahinnatud, ei ole hõlmatud eraldi kampaaniatega (kui antud kampaania eeskirjades ei ole sätestatud teisiti) ja ei ole märgitud lehel https://modivo.ee/b/kampaaniatest_valistatud_brandid.MODIVO FASHION CLUB'i raames pakutavad soodustused on ühekordsed ja neid saab kasutada toodete puhul, mis ei ole allahinnatud, välja arvatud lisas "VÄLISTATUD BRÄNDID" märgitud tooted. Soodustust ei saa kombineerida teiste soodustustega.

7.3 Soodustused, millele MODIVO FASHION CLUB'i osalejal on õigus, saadetakse e-posti aadressile, millega Osaleja on MODIVO FASHION CLUB'iga liitunud. Soodustused saadetakse osalejale antud kalendriaasta veebruari, mai, septembri ja detsembri 10. kuupäevaks. Osaleja saab soodustust kasutada 30 päeva jooksul pärast selle saamist.

7.4 Kui Osaleja saavutab järgmise staatuse (GOLD või PLATNIUM), saab ta uue staatuse (punkt 6.1.) alusel saadud soodustuse kasutamise õiguse pärast seda, kui Korraldaja on saatnud talle soodustused, millele Osalejal on õigus selles kvartalis.

7.5. Osalejal ei ole õigust nõuda Korraldajalt soodustuse vahetamist raha või muude soodustuste, sealhulgas mitterahaliste soodustuste vastu.

7.6 Selleks, et kasutada õigust soodustusele e-poes tellimuse tegemisel, peab Osaleja olema sisse logitud oma kontole ja sisestama sooduskoodi ostukorvis (enne Tellimuse kinnitamist).

7.7 Selleks, et kasutada õigust soodustusele, kui Osalejateeb ostu statsionaarses poes, peaks ta makse sooritamisel esitama oma individuaalse MODIVO FASHION CLUBi numbri, mis on kättesaadav konto paneelil Modivo Fashion Clubi vahekaardil.

7.8 Ajavahemik, mille jooksul Osalejavõib soodustust kasutada, märgitakse iga kord soodustuse juures või soodustuse andmist käsitlevas teabes

7.9 Kui Osaleja taganeb müügilepingust kus ta on kasutanud allahindlust, tagastatakse talle antud toote eest makstud hind, mis vastab müügidokumendis märgitud summale, s.t. summale, mis sisaldab antud allahindlust. Toote tagastamise korral (lepingust taganemine ilma põhjendusi esitamata) soodustust ei tagastata ja kasutaja kaotab võimaluse kasutada sama soodustust uuesti.

 

8. KORRALDAJA POOLT LEPINGU LÕPETAMINE
8.1. MODIVO FASHION CLUB on asutatud määramata tähtajaks.
8.2. Korraldajal on õigus olulistel põhjustel ja ühekuulise etteteatamisega lepingu igal ajal lõpetada. Oluliseks põhjuseks on
a) Korraldaja poolt elektrooniliste teenuste osutamist  reguleerivate õiguse sätete muutmine, mis mõjutab Osaleja ja Korraldaja lepingulisi õigusi ja kohustusi; nende sätete tõlgenduse muutumine kohtumääruste, otsuste, soovituste ning pädevate asutuste või organite soovituste tagajärjel;
b) tehnilistest või tehnoloogilistest põhjustest tulenev teenuste osutamise muutmine;
c) nende teenuste ulatuse või osutamise viisi muutmine, mille suhtes kohaldatakse käesoleva Eeskirja sätteid. Eelkõige Korraldaja poolt uute teenuste lisamise ning olemasolevate teenuste muutmise või osutamise lõpetamise tagajärjel;
d) Korraldaja äriühingu jagunemine, ühinemine või muutmine või muude käesolevas Eeskirjas mainitud Korraldaja identifitseerimisandmete muutmine (ulatuses, mis on vajalik nende andmete ajakohastamiseks).

8.3. Korraldajal on õigus ja viiepäevase etteteatamisega lepingu lõpetada, Korraldaja edasist MODIVO FASHION CLUB’i kasutamist või juurdepääsu punktis 12 mainitud sisule piirata juhul, kui Osaleja on käesoleva Eeskirja (st ülalolevate punktide 3.5 ja 3.6) vastu oluliselt eksinud.

8.4. Oma otsuse (ülalolevates punktides 8.2-8.3 kindlaks määratud ulatuses) Korraldaja saadab Kontol Osaleja poolt esitatud e-posti aadressile või telefoninumbrile.

8.5. Lepingu lõpetamise korral Müügikampaaniad kehtivad eraldi Korraldaja tingimustes / eeskirjades määratud aja jooksul, kuid mitte kauem, kui Lepingu kehtivusperiood.

8.6. Modivo e-poe Eeskirjas mainitud põhjustel Konto eemaldamise korral leping lõpeb Konto eemaldamise hetkest ilma etteteatamistähtajata.

 

9. KAEBUSED JA KOHTUVÄLISE KAEBUSTE LÄBIVAATAMISE VIISID

9.1. MODIVO FASHION CLUB’iga seotuid kaebusi (sh ModivoPoints punktide saamise, tühistamise või aegumisega seotuid) saab Korraldaja esitada kirjutades e-posti aadressile info@modivo.ee.
9.2. Korraldaja poolt Kaebuse menetlemise lihtsustamiseks ja kiirendamiseks kaebuse kirjelduses soovitatakse esitada infot ja asjaolusid kaebuse eseme kohta, eelkõige rikkumise liik ja esinemise kuupäev; Kliendi nõudmisi ning Kaebuse esitaja kontaktandmeid. Eelmise lause suunised on soovitusliku iseloomuga ega mõjuta ilma sellise kirjelduseta esitatud kaebuse efektiivsust.
9.3. Müüja vastab kaebustele viivitamatult, hiljemalt 15 päeva jooksul alates selle esitamisest, kui teistes seadustes või eraldi eeskirjades ei ole sätestatud teisiti.
9.4. MODIVO FASHION CLUB’is osalemine ei piira õiguse sätetest tulenevaid Osaleja õigusi, sh eelkõige tema õigust Tarbija staatusele tarbijakaitse seaduse tähenduses.
9.5. Kohtuväline kaebuste läbivaatamine ja nõuete lahendamine on vabatahtlik. Allmainitud suunised on soovitusliku iseloomuga ja Korraldaja ei ole kohustatud kohtuväliseks kaebuste läbivaatamiseks ega nõuete lahendamiseks.
9.6. Tarbijal on võmalus pöörduda vaidluse kohtuväliseks lahendmiseks Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti poole, lahendamaks vaidlust Tarbijavaidluste komisjonis (https://ttja.ee/tarbijavaidluste-komisjon). Osalejal on õigus ODR-platvormi vahendusel oma kaebuse esitada: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Samal ODR-platvorm on infoallikas, kus on palju infot ettevõtjate ja tarbijate Kohtuvälisest kaebuste läbivaatamisest.

 


10. OSALEJATE ISIKUANDMED
10.1. Korraldaja on Osaleja isikuandmete vastutav töötleja.
10.2. Avaldusvormil kohustuslikuna märgitud Isikuandmete esitamine on on vabatahtlik, kuid vajalik Lepingu sõlmimiseks ning MODIVO FASHION CLUB’is osalemiseks. Lisaks sellele rohkemate Isikuandmete esitamine võib-olla vajalik Lisateenuste osutamiseks.
10.3. MODIVO FASHION CLUB’i raames Isikuandmete töötlemine tähendab, sh teatud Isikuandmete võrdlust Osaleja aktiivsusega Internetis, Äpis ja Korraldaja Füüsilistes poodides. See tegevus on vajalik Lepingu elluviimiseks, nt Müügikampaaniate läbiviimise, Kingituste jagamise ja sõnumite saatmise automatiseerimiseks vastavalt töödeldud Isikuandmetele ja prognoseeritud Osalejate eelistustele.
10.4. Detailsem info Isikuandmete kaitse kohta on leitav “Privaatsuspoliitikast”, mis on kättesaadav nii E-poes, kui ka Äpis.


11. INTELLEKTUAALNE OMAND
Ainuõigusi kõikidele Korraldaja poolt esitatud elementidele, sh teostele Autoriõiguste seaduse tähenduses, sh eelkõige autoriõigusi, omab Korraldaja või üksused, millega Korraldaja on vastavad lepingud sõlminud. Osalejal on õigus Lepingu kehtivuse ajal ülalmainitud sisu isiklikult ja tasuta kasutada kõikjal üle maailma, kuid ainult MODIVO FASHION CLUB’i hüvede isikliku kasutamise eesmärgil. Ülalmainitud sisu muudmoodi kasutamine on lubatud ainult selgesõnalise eelneva nõusoleku olemasolul, kusjuures selline nõusolek peab olema kirjalikus vormis (vastasel korral on see nõusolek kehtetu) ja välja antud selleks volitatud üksuse poolt.


12. EESKIRJA MUUTMINE
12.1. Korraldajal on õigus käesoleva Eeskirja sätteid muuta, sh Lisasid,  kui esineb vähemalt üks järgmistest olulistest põhjustest:
a) korraldaja poolt elektrooniliste teenuste osutamist reguleerivate õiguse sätete muutmine, mis mõjutab Kliendi ja Müüja lepingulisi õigusi ja kohustusi; nende sätete tõlgenduse muutumine kohtumääruste, otsuste, soovituste ning pädevate asutuste või organite soovituste tagajärjel;
b) tehnilistest või tehnoloogilistest põhjustest tulenev teenuste osutamise muutmine;
c) nende teenuste ulatuse või osutamise viisi muutmine, mille suhtes kohaldatakse käesoleva Eeskirja sätteid. Eelkõige uute teenuste lisamise ning olemasolevate teenuste muutmise või osutamise lõpetamise tagajärjel.
d) korraldaja äriühingu jagunemine, ühinemine või muutmine või muude käesolevas Eeskirjas mainitud Korraldaja identifitseerimisandmete muutmine (ulatuses, mis on vajalik nende andmete ajakohastamiseks).
e) korraldaja, tarnijate või tootjate poolt Toodete pakkumistingimuste muutmine.

12.2. Eeskirja muutmise korral Korraldaja teeb kodifitseeritud Eeskirja teksti kättesaadavaks E-poes, Äpis või Füüsilises poes, ning kirjutab sellest muutmisest Kliendi poolt esitatud e-posti aadressile või telefoninumbrile, mida Osapooled peavad elektrooniliste sidevahendite kaudu informeerimiseks, mis võimaldab Kliendil selle läbi lugeda.
12.3. Eeskirja muutmine jõustub pärast 14 päeva möödumist päevast, mil Korraldaja  andis muutmisest teada. Osalejal on õigus Lepingu üles öelda 14 päeva jooksul alates päevast, mil Korraldaja andis Eeskirja muutmisest teada, kusjuures antud õigus ei piira Kasutaja Osalejaõigust igal ajal sellest lepingust taganeda põhjust avaldamata. Eeskirja muutmine ei mõjuta enne muutmist saadud ModivoPoints punkte või kingitusi ega enne muutmist pakutud Müügikampaaniates osalemist.


13. LOOBUMINE / LEPINGUST TAGANEMINE
13.1. Osalejal on õigus igal ajal MODIVO FASHION CLUB’is osalemisest loobuda. Vastav avaldus tuleb esitada e-posti aadressile info@modivo.ee.
13.2. Olenemata ülalolevas punktis 13.1 mainitud õigusest vastavalt tarbijakaitseseadusele Tarbijast Osalejal, kes on kauglepingu sõlminud (st on Avaldusvormi täitnud), on õigus sellest lepingust taganeda põhjust avaldamata ja muid kulusid (v.a. seaduses sätestatud kulud) kandmata. Tähtajast kinnipidamiseks piisab, kui Osaleja esitab Korraldajale õigel ajal avalduse. Osaleja võib esitada mistahes selgesõnalise avalduse informeerides sellest, et taganeb Lepingust. Selleks võib taganemisavalduse näidisvormi kasutada, mis moodustab lisa nr 1 käesolevale Eeskirjale.


14. LÕPPSÄTTED
14.1. ​Eeskiri jõustub 12.10.2023[∙].
14.2. Eeskirja täistekst on kättesaadav E-poes, Äpis ning Füüsilises.
14.3. Müüja vahendusel sõlmitavad lepingud on eesti keeles. E-poe või Äpi vahendusel sõlmitud Lepingu asjakohaste sätete jäädvustamine, kaitsmine, edastamine ja kinnitamine tagatakse Osaleja poolt antud e-posti aadressile saatmisega.
14.4. Funktsionaalsuse või Lepingu teenuste osutamise raames osutatavate teenuste turvalisuse tagamiseks Müüja tagab asjakohaste tehniliste ja korralduslike meetmete rakendamise. Elektrooniliste Teenuste kasutamisega kaasnevad ka tavalised Interneti teel andmete esitamisega seotud riskid, nt nende levitamine, kaotsiminek,  kolmandate isikute volitamata ligipääs.
14.5. Aspektides, milles käesolevas Eeskirjas ei ole eraldi kokku lepitud, kehtivad Eesti üldkehtivad asjassepuutuvad seaduseeskirjad, E-poe eeskirja või Füüsilise poe tagastuse põhimõtete sätted.
14.6. Käesoleva Eeskirja alusel Eesti õiguse valik ei või siiski põhjustada Tarbija ilmajätmist kaitsest, mis on talle ette nähtud sätetega, millest Müüja ja Tarbija ei saa kokkuleppel kõrvale kalduda selle õiguse alusel, mis valiku puudumisel oleks olnud kohaldatav.

LISA NR 1 – LEPINGUST TAGANEMISAVALDUSE NÄIDISVORM

LEPINGUST TAGANEMISAVALDUSE NÄIDISVORM
(Palun täitke antud vorm ja saatke meile ainult siis, kui soovite lepingust taganeda)
● Saaja:
MODIVO S.A. / eobuwie.pl
Nowy Kisielin - Nowa tn 9,
66-002 Zielona Góra, Poola

● e-posti aadress:

● Käesolevaga taganen / taganeme (*) Müügilepingust, millega on ostetud järgmised kaubad (*)/ Tarnelepingust, millega on tarnitud järgmised kaubad (*) /, töövõtulepingust, mille alusel tehakse järgmist (*) / Lepingust järgmiste teenuste osutamisest (*)
● Lepingu sõlmimise (*) / kättesaamise (*) kuupäev
● Tellimusnumber (vajaduse korral; omal soovil)
● Tarbija / Tarbijate ees- ja perekonnanimi / nimed
● Tarbija / Tarbijate aadress
● Tarbija / Tarbijate allkiri / allkirjad (ainult juhul, kui vormi saadetakse paberkandjal)
● Kuupäev
(*) Mittevajalik maha tõmmata