Menu
Poe kohta
Abi
Kasulikud lingid
Menu
Poe kohta
Abi
Kasulikud lingid
2 aastat kaebuse esitamiseks
Igale meie e-poest ostetud tootele kehtib 2-aastane garantii. See kehtib kogu poe tootevalikule, sealhulgas kampaaniate ajal ostetud toodetele.
Kaebuse käsitlemine 15 päeva jooksul.
Saad otsuse e-posti teel 15 päeva jooksul.
Kas toode oli kasutamise käigus kahjustatud või sellel oli varjatud defekt? Võid esitada kaebuse interneti teel. Lisateavet leiad allpool.
Kuidas esitada kaebus interneti teel?
Kaebuse esitamiseks on vaja:
Sinu tellimuse number
Leiad selle oma kliendikontolt vahekaardilt "Tellimused" või tellimuse kinnituse e-kirjast.
Sinu pangakontonumber
Palun esita oma IBAN pangakonto number formaadis EE00 0000 0000 0000 0000.
Üks foto kogu tootest ja maksimaalselt 2 fotot defektist.
Palun veendu, et fotod on selged ja näitavad kogu toodet ja defekte.
Kaebuse esitamiseks täida palun veebivorm. Veendu, et vormil olevad andmed on õiged. See võimaldab meil teie kaebusega kiiremini tegeleda.
Kuidas esitada kaebus käekella kohta
Kaebuse esitamiseks saatke meile kahjustatud kell ja täidetud kaebuse vorm. Vastame teie kaebusele 14 päeva jooksul pärast toote kättesaamist.
Kaebuse esitamiseks Sul on vaja järgmist:
Sinu pangakonto number
Palun esita oma IBAN pangakonto number formaadis EE00 0000 0000 0000 0000.
Garantiidokument, kui said selle koos oma käekellaga.
Paberkandjal kaebuse vorm
Juhised käekella kohta kaebuse esitamiseks:
Prindi välja ja täida kaebuse vorm. Täida kõik nõutavad väljad. Veendu, et esitatud andmed on õiged. See võimaldab meil Sinu kaebusega kiiremini tegeleda.
Valmista pakk ette:
a) Pane sisse:
- Kindlalt pakitud käekell.
- Täidetud kaebuse vorm.
- Garantiidokument, kui oled selle koos oma käekellaga saanud.
b) Sulge pakk ja kirjuta sellele #R ja tellimuse number.
Pane tähele: paki pakk nii, et see oleks kaitstud võimalike kahjustuste eest transpordi ajal.
Kasuta ära tasuta tagastamisvõimalust:
DPD pakiautomaadid:
1. Külasta https://rmp.dpdgroup.com/031/modivo-ee ja valmista pakikleebis.
2. Kirjuta pakile #R ja tellimuse number.
3. Kleebi pakikleebis peale ja vii pakk lähimasse DPD pakiautomaati ning pane see teele.
4. Kui soovid kaupa tagastada muul sobival viisil, tuleb seda teha omal kulul. Sellisel juhul saada pakk järgmisele aadressile:
MODIVO S.A. (DPD Eesti AS, Taevavärava tee 1, 75306, Lehmja küla, Rae vald)
Ava menüü (kolm punkti paremal), kui soovid vormi lähtestada.
Vastavalt Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrusele nr (EL) nr 524/2013 esitame elektroonilist linki internetipõhisele vaidluste lahendamise platvormile ODR: ec.europa.eu/odr. Mida saab kasutada internetipõhise tarbijate ja firmade vaheliste vaidluste lahendamiseks. Meenutame siiski, et Sul on võimalik meiega ühendust võtta, kirjutades e-posti aadressile info@modivo.ee.