Menu
Poe kohta
Abi
Kasulikud lingid
Menu
Poe kohta
Abi
Kasulikud lingid
Teeme kõik selleks, et tellimus Sinuni jõuaks nii kiiresti, kui võimalik.
Üldreeglina paneme tellimused kokku ja saadame välja 24 tunni jooksul.
Tarneaeg oleneb valitud tarneviisist.
Pea meeles, et tellimuse realiseerimis- ja tarneaeg ei hõlma nädalavahetusi ja riiklikke pühi.
Kui maksab ülekandega, siis tellimuse realiseerimisaeg pikeneb selle aja võrra, mil Sinu makse meie kontole laekub. Igast tellimuse realiseerimise etapist anname Sulle e-posti teel teada. Tellimuse staatus on samuti leitav Kliendi kontost.
Tellimuse realiseerimine
Tegelikkuses see on palju lihtsam, kui esmapilgul paistab!
Teeme kõike, et tellimus jõuks Sinuni nii kiiresti, kui võimalik.
Kogu realiseerimisaeg hõlmab tellimuse väljasaatmiseks ettevalmistamist ja tarneaega.
Üldreeglina paneme tellimused kokku ja saadame välja 24 tunni jooksul.
Tarneaeg oleneb valitud tarneviisist.
Pea meeles, et tellimuse realiseerimis- ja tarneaeg ei hõlma nädalavahetusi ja riiklikke pühi.
Kui maksab ülekandega, siis tellimuse realiseerimisaeg pikeneb selle aja võrra, mil Sinu makse meie kontole laekub. Igast tellimuse realiseerimise etapist anname Sulle e-posti teel teada. Tellimuse staatus on samuti leitav Kliendi kontost.
Tellimuse muutmiseks võta ühendust meie Kõnekeskusega kirjutades e-posti aadressile info@modivo.ee
Tellimuse tühistamiseks käivita tellimuse kinnitamise alumises osas olev link. Tellimuse tühistamine on võimalik, kuni “Realiseerimisel” staatuse saamiseni.
Mida tähendavad erinevad tellimuste staatused?
Mida tähendavad erinevad tellimuste staatused?
Uus tellimus – Sinu tellimus on vastuvõetud ja hetkel on käimas selle verifitseerimine.
Maksmisel – ootame tellimuse kinnimaksmist Sinu poolt. 5 päeva möödumisel tellimus tühistatakse automaatselt.
Töötlemisel – Sinu tellimus toimetatakse siselaost. Eeldatav tarneperiood on 2-3 tööpäeva.
Realiseerimisel – Sinu tellimus on kokku pandud ja edastatud lähetuslattu kauba ja pakendi ülekontrollimiseks.
Saadetud – Sinu saadetis oli juba postitatud. Sel hetkel Sinu saadetis on valmis kullerile üleandmiseks või on juba teel sihtkohta.
Tühistatud – tellimus oli tühistatud sest, et makse pole laekunud või oled e-posti teel tellimuse tühistanud. Me ei saa sellist tellimust uuendata. Tooted tühistatud tellimusest ilmuvad meie kodulehel 24 tunni jooksul.
Tagastatud – Sinu tagastus on verifitseerimise edukalt läbinud. Makse peaks laekuma Sinu poolt määratud pangakontol 3-5 tööpäeva jooksul.
Saadetis kätte saamata – Sinu saadetis on tulnud meile tagasi. Kui tellitud toode Sind huvitab, esita palun uus tellimus.
Jak bezpiecznie odebrać przesyłkę ?
1. Veendu, et pakk oleks kahjustamata
Kui pakk on terve, võta saadetis vastu ja kirjuta saatekirjale alla.
Kui midagi tekitab muret, ütle sellest kullerile ja ava saadetis kulleri juuresolekul. Sul on samuti õigus keelduda saadetise vastuvõtmisest või paluda kahjustunud saadetise vormi vormistamist.
2.Kontrolli saadetise sisu
Ava saadetis ja kui midagi välispakend tekitab muret, veendu kulleri juuresolekul, et saadud tooted oleksid terviklikud ja kahjustamata.
Kui Sa ei ole saadetisega rahul, lase kulleril kahjustunud saadetise vormi vormistada. Veendu, et kõik lahtrid oleksid täidetud ja pakendi kahjustused ära märgistatud. See on kohustuslik vedaja poolt kaebuse rahuldamiseks.
Enne vormi allkirjastamist veendu, et esitatud info vastab tõele.
Lahtris “märkused” pane kirja kõik oma vastuväited, nt kui Sa ei ole nõus kulleri poolt kirjutatud infoga.
Võta ja säilita vormi koopia.
3.Jäta endale vormi koopia.
Kui kuller ei taha kahjustunud saadetise vormi vormistamist oodata või oled märganud kahjustust siis, kui kuller oli juba ära läinud, anna meie Kõnekeskusele koheselt teada.
Võta rahulikult, vormi vormistamiseks Sul on 7 päeva. Meie Konsultant võtab Sinu avalduse vastu, aitab Sind kahjustunud saadetise vormi vormistamisega ja on Sinuga kontaktis juhtumi lõpetamiseni.
4.Vedaja pakiautomaadist saadetise kättesaamine.
Skaneeri kood või ava sahtel sisestades telefoni number ja saadud kood.
Kui pakk on saanud kahjustada, siis enne kättesaamise lõpetamist pakiautomaat küsib Su käest, et kas Sul etteheiteid ei ole. Kui on, siis tee pakiautomaadi menüüs vastav valik. Kui saadetise kättesaamisel Sa ei ole kahjustunud saadetise vormi vormistanud, mine vedaja kaebuste lehele, täida kõik lahtrid ära ja saada teade.
5.Pea meeles!
Anna meile kõikidest pakendi või sisu kahjustustest viivitamatult telefoni või e-posti teel teada. Meie konsultandid aitavad Sind ja koos Sinuga tegelevad juhtumiga algusest lõpuni.